Stugan

Imorse tog jag emot Mona på salongen. 

Återbesök efter 7 veckor så det behövdes klämmas in ett besök. 

(rekomenderar ej att det går så länge men nu var det andra saker som kom emellan för kunden & då är det så) 

 

Före

 
Efter


 

Åkte till stugan med syrran, neo och anton. Var helt galet, på vägen dit så kom det rök från bilen.. Hela bilen fylldes med rök, vi ut i panik & ringde pappa som fick komma och bogsera hem bilen. Vi lånade hans bil istället och åkte iväg till stugan haha, var helt galet! 
Stackars min familj, jag låg mest framför tvn & brasan och sov hela dagen. 
Jag har känt mig dålig i två dagar nu så jag hoppas jag blir piggare. Det känns som att kroppen har feber men inte mitt huvud om jag ska försöka förklara det på ett bra sätt haha. 
 






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR