Make up store

Kom in till make up store, idag har vi 20% på allt exkl presentkort och det som är rabatterat! Vi har öppet till 20.30 också :D

Naglar

Idag steg man upp klockan åtta och fixade iordning sig. Klockan tio hade jag tid hos harmoniq för att fixa mina naglar. Istället för vanlig franskmanikyr körde vi på vitt glitter, blev jätte fint :)!
Lite kortare än vad jag brukar ha och jag trivs nästan bättre i det här faktiskt. Lättare att arbeta med.

Resultat

Lite konstigt ljus, taget med mobilen! Det får duga iallafall :P

Efter att jag vart och fixat naglarna gick jag till jobbet :)!
Efter jobbet blev det en solning med E, behövdes tyckte vi båda!

Kom hem för ett tag sen, blev ju lite skitsnack efter solningen såklart ;).
Nu ska jag in i duschen och testa min nya inpackning som jag köpte idag.

dagens make up

Idag öppnar vi våran andra butik ute på erikslund :D. Ska dit efter jag stängt här nere, runt halv sju.

Sminkade mig med lite strazz och glitter idag.

E/D carat
Strazz - satin
Glitter eyeliner - royal gold

Strazz och glitter syns ju inte nå bra på bild..men ni får ta dert :)

dagens make up

Sitter på jobbet och äter lite lunch :)! Tänkte att jag kunde slänga in en dagens make up medans maten fortfarande är för varm!

Tidigare idag sminkade jag även våransöta praktikant Evelina :)!

ääääälskar strazzz!

dagens make up

Har precis fått i mig en kyckling sallad på jobbet. Väntar på att min kund som ska på en privat make up lektion ska komma, hon borde vara här vilken minut som helst :).
Tänkte slänga ut en bild på dagens make up så länge..

I helgen blev det ganska lugnt. Drack hos Robin både i fredags och lördags men blev ingen utgång.
Faktiskt ganska bra med tanke på att plånboken inte är den fetaste just nu hehe.

London <3

Tänkte skriva litegrann om london resan som btw va helt underbar! Vill tillbaka. Mamma va lite nervös att jag skulle stanna kvar och börja jobba där haha, ville verkligen inte hem!

Fredag: Vår första dag och då kände vi att vi ville shoppa satan haha så det gjorde vi. Senare på kvällen blev det restaurang och lite vin.

Lördag:
Gick på madam tussauds, åkte turist buss.. man hann se hela london, man missade ingenting så det va jätte bra :) . Tog en kryssning, efter det skulle vi åka london eye men va så mkt folk så vi skippade det den dagen. Åkte in till stan och shoppade lite istället, sen på kvällen blev det restaurang och vin.

Söndag: Turistbuss biljetten varade dagen efter också så vi utnyttjade det och åkte london eye :). Efter det gick vi på museum, sen shoppade vi igen hehe. Tog en fika på stan och senare blev det restaurang och vin som alla andra kvällar :).

Måndag: Dagen började med att vi åkte till en teater och bokade biljetter inför kvällen. Åkte iväg och shoppade, bytte strl på vissa kläder och så. Sen åkte vi till hotellet och fixade oss. Gick och åt på restaurang och drack lite vin. Och senare så åkte vi in till stan och gick på den berömda teater Phantom at the opera som va det bästa jag någonsin sett. Fyfan vad bra det va, rekomenderar den starkt!

Tisdag:
Checkade ut från hotellet :(. Åkte och tog en fika, sen åkte vi till stationen där vi inväntade tåget som skulle ta oss till flygplatsen. Medans vi väntade hann vi med lite mer shopping ;). Väl på flygplatsen blev det lite annan shopping, alkohol! Sedan blev det en grogg inne i taxfreen haha för ena killen som jobbade där tyckte jag såg nervös ut.. och jaaa det va jag, vi skulle ju föfan flyga snart haha. Jag är livrädd för att flyga!

Kom hem säkert inatt iallafall. Tur det :).
Idag har jag hunnit med lite jobb, åkt iväg och handlat så man har lite i kylskåpet iallafall. Sen har jag hämtat min gullegris. Åh vad jag saknat henne!

Bilder från london

Nu ska jag sova. Upp och jobba imorgon!

Fucking loooondon!

Yeeeah imorgon bitti drar man till fucking london :D!

Upp med tuppen imorgon. Pappa kommer och hämtar mig och mamma halv åtta och då bär det av :).
Nu blir det chill, försöka stressa ner lite hehe. In i duschen strax och sen ta en snabb check i väskan så man har med allt. Man brukar alltid glömma något eller rättare sagt JAG brukar alltid glömma något :P

Bilder från förra gången jag va i london!