solsken



Igår var en hektiskt dag måste jag säga.

Först riskettan på körskolan i fyra timmar, sedan ner på stan för att byta av Camilla på lunch.
Satte mig på cykeln ( första cykelturen för i år =D ) och cyklade hemåt..
Förberedde min lilla station för en nagelkund var på ingång :)
Efter det var det bara slänga sig in i duschen snabbt för jag hade bråttom ner på stan.. där väntade min kärlek glatt på mig och vi drog förbi bmb på afterwork :)
Var super trevligt & kul, en hel del skratt blev.. Helst när A & M försökte spräcka champagne glas med ljusa sångtoner.. så störda men dock så roliga!!

Påvägen hem handlade vi god mat ( jag var så störd för jag kom på igår att jag inte ätit någonting förutom knappt en halv baguette =/ , och så massa drinkar på det..hejja jessie )
Haha sen lekte jag rambo när vi var på g hemåt. Klättrade över en grind/staket och skulle smyga iväg från A för jag blev grinig på någonting..nått fjolligt i guess, på fyllan you know, tur att det endast sitter kvar en kort stund så man inte blir riktigt osams för nå onödigt. Vi gick hem och sov lite. På morgonen var jag trött men det var bara att traska upp och gå mot jobbet ändå :) 


 
Jag älskar vår egna lilla familj ;) <3
 
 
 
 
 
 
Idag påväg till jobbet sken solen :D underbart! Fick en sån härlig vårkänsla.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR