DreamTone

Jag var in på Kicks förra veckan & fick ett litet prov på Lancomes omtalade Dreamtone. 
Jag har lite ärr och pigmentfläckar i ansiktet så jag tänkte ge denna en chans. 
Jag har använt den i 3dagar nu och jag märker faktiskt skillnad, tro det eller ej :) 
Nu är testen snart slut och jag är helt såld på denna produkt så jag måste köpa den haha. 
 
 

Lancôme DreamTone är skräddarsydd för din pigmentprofil och kan därför ge dig huden du alltid drömt om.

DreamTone reducerar förekomsten av mörka fläckar och färgskillnader samt jämnar ut hudtonen. Efter endast en vecka upplever du en jämnare hudton, efter 12 veckor ser du en synlig reducering av pigmentfläckar. DreamTone ger dig en jämnare hudton och vackrare hud. Denna ska du använde innan din dag & nattkräm. Man kan använda den i hela ansiktet (det gör jag) eller endast på de mörka fläckarna. 

 

 

Lancôme DreamToneKicks 845kr





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR