Nails on a sunday

Imorse åkte jag ner till salongen och tog emot min kära kund Mona :) 
Idag gjorde vi fransk med glitter. 
Dessa kostar 450kr hos mig. 




erika

Hej!

Va kul :)
Då är vi ute så samma jakt! jag letar faktiskt också runt efter en bra frilansbag! jag har tre olika väsker just nu .. en mjuk från make up store med stora platsfack! en "plåtväska" som är uppdelad i olika sektioner. och en typ av resväska! men som sagt, letar också efrer den perfekta! Ingen av dem jag har just nu är speciellt smidiga faktiskt.. Hittar du någon bra får du gärna säga till :) jag håller utkik här också :)

kram!

Svar: Du, det lovar jag haha :)! Så svårt. Har också en stor frilans väska nu. Den är helt okej men inte så praktisk.
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR