Lördag

Igår hämtade jag upp pappa, annika & fia. Släppte av pappa och annika, de skulle till harrys :) .. Jag och Fia gled runt på stan en sväng, sen gick jag till Emelies bror för att fira Emelies födelsedag :) .. Vi satt ute och njöt av värmen! Syster, hennes kille & Neo följde också med så Neo kunde leka med de andra barnen :) super kul! 

Efter födelsefirandet gick jag och mötte upp Anton, hans kompisar.. Så gick vi på bio :) actionfilm - edge of tomorrow.. Den var faktiskt riktigt bra. 
Efter bion gick vi iväg till prelaten en sväng.. Mötte upp emelie och hela gänget, de satt och kollade lite bilar (det är ju trots allt powermeet i stan).. 

Var en toppen dag igår & jag hann med en hel del iallafall hehe :). 
Imorgon är min sista dag på min 1 veckas semester, den nyttjas genom att åka till parken zoo med syster och son :) 

Puss och kram på er alla




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR