Nyårslöften?

 
 
Har ni några Nyårslöften? Jag brukar aldrig ha några men jag känner att förändring i vardagen skulle vara bra för mig, komma ur vissa svårigheter.
 
 
 
- Anstränga mig lite mer till vardags
Det hjälper nog en hel del om man klär upp sig lite mer till vardags, lägga ner lite mer tid på makeupen osv.
Känna att man faktiskt ser helt okej ut. Känner man sig lite finare än vanligt så tror jag att man utstrålar på ett helt annat sätt & det är på ett positivt sätt såklart.
 
- Mitt företag
Lägg ner mycket tid på företaget som jag har hemma, det är det jag brinner för och ÄLSKAR att hålla på med.
Jag gör redan det såklart men menar mer bakom kulliserna. Som att fixa nytt golv, bättre lampor osv.. Jag vill att folk pratar om att de varit hos mig och sminkat sig, fixat naglarna eller plockat brynen hos mig & att de är super nöjda!  Att både mitt jobb och "salongen" ser bra och proffsigt ut.
Jag vill komma långt så ska marknadsföra mig mycket detta år tänkte jag.
 
- Inte glömma bort mina vänner, familj
Jag jobbar otroligt mycket och jag tycker att det är mega roligt så vill inte ändra på det men jag MÅSTE se till så att jag hinner med mina vänner, familj och pojkvän också. Utan dom är jag ingenting!!
 
 
 
gammal bild!
 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR