Inpuls

 
Igår morse hade jag ett inbokat möte angående mitt företag, en kurs kan man säga.
Var otroligt lärorikt & jag fick massor av hjälp :) super kul!
Nu är man lite mer insatt om alla grejer som är bra att ha, som gör arbetet mycket smidigare & lättare :) !
På söndag åker jag iväg till sthlm på en vidare utbildning inom naglar.
Lite nya tekniker, dekorationer osv. Jag kommer självklart köpa på mig en massa
produkter ;) enklare när man ser dom "in real life" om ni förstår..än att beställa via internet.
Då har ni kunder massa nytt & roligt att välja mellan :D

HELA MARS MÅNAD HAR JAG 10% RABATT PÅ ALLA NAGELBEHANDLINGAR!
Endast mars månad så boka i tid!
 
 
 


Blev ett inpuls spinning pass på kvällen med syrran..fyfan vad vi körde på, vi var helt galna haha!
Man sov gott inatt kan jag säga ;)
 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR