Lite hjälp blir till stor hjälp om vi är många!

Vi samlar in småpengar/dricks till alla de drabbade på väskan i Västerås, city.. Det är absolut inte mycket men någonting iallafall!
Jag kan inte ens tänka tanken att få lämna mitt hem med alla ägodelar, minnen..
Vissa har till & med inte fått komma fram till sitt hem för att hämta sina djur osv.
Jag blir tårögd av själva tanken! Man behöver inte ge allt man äger & har till de behövande MEN ger alla lite så blir det mycket tillsammans.
I denna sits får man inte vara självisk, tänk om detta hände dig..skulle inte du vilja ha stöd och lite hjälp från dina medmänniskor?!!
Jag & Camilla från väskan ska panta alla våra pantburkar från jobbet & skänka..
Vi samlar ihop alla småpengar vi kan få in till de drabbade, dessa pengar sätts in på ett konto som lantstinget har gått ut med..där man kan sätta in pengar till de behövande.

Min syster & jag var iväg i förgår till Vallby och lämnade mat, kläder, hygiensartiklar, blöjor/välling.. Alla kan göra någonting!!

 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR