tisdags mys

 
Idag började dagen med körning med bilskolan, gick hem till A för lite frukost hehe. 
Vi promenerade ner på stan och tog en kopp kaffe på espresso :)
Klockan halv ett började jag på väskan idag.. Stor inventering, tur att jag tycker det är kul :)
Igår var jag typ hela dagen nere på lagret och inventerade, lyssnade på musik och sjöng höga toner haha ;)

Efter jobbet blir det träning som vanligt.. tror vi ska ut och powerwalka idag istället :)
hittade inget roligt pass idag faktiskt! Vi får se hur vi gör :)
 

Imorgon är det full rulle på salongen, wihoo! Första kunden kommer redan kl 9, sedan rullar det på till sex på kvällen. Jag älskar verkligen att vara där. Man får den här  "detta känns rätt"  känslan :D Så underbara människor som arbetar där också, herregud. Hur mysiga som helst, allihoppa :D 
 
 
 
ej bild från idag
 
 
(gjorde ett tids inställt inlägg.. brukar göra det, kanske ni märkt) 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR