Kérastase

Som jag nämnde i tidigare inlägg så märker jag redan skillnad på mitt hår efter bara en enda tvätt, helt sjukt! Trodde inte det var möjligt att fixa mitt frissiga hår men tydligen =)

 

Beskrivning på mitt shampoo:
Med Cristalliste Bain Cristal Shampoo från Kérastase blir håret rent, viktlöst och silkeslent samtidigt som hårbotten blir lätt, luftig och känns ren. Kératsase Cristalliste Bain Cristal Shampoo innehåller varken silikoner, parabener eller färgämnen. Kérastase Cristalliste Bain Cristal Shampoo används med fördel tillsammans med andra produkter från Kérastase.


Beskrivning på hårinpackningen:

Kérastase Resistance Masque Force Architecte är en hårinpackning som direkt återuppbygger svagt och väldigt skadat hår. Kérastase Resistance Masque Force Architecte slätar ut, läker och skyddar håret och hjälper till att förhindrar avbrutna och kluvna hårtoppar genom att förstärka varje hårstrå inifrån. Applicera i handdukstorkat hår och låt verka i 10-15 min.

 
 
 
 
 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR