En ny vår doft

När jag fyllde år fick jag presentkort och då tog jag tillfället i akt och köpte en ny Vår-parfym :)
Brukar ha en lite dovare & tyngre doft på hösten/vintern .. Sen när våren & sommaren är på ingång tycker jag att den friskare och fruktigare parfymen passar mig bättre. 
 
Nu köpte jag en utav D&G doft. I fucking loove it!! 
50ml 560kr på kicks
 
 
 
 
Såhär beskriver Kicks den... 
 
Saftiga exotiska frukter och klara rosa blommor bereder väg för en aptitretande bas med mysk.
Den aptitretande blandningen av vattenmelon och kiwi kontrasteras mot den dramatiska rosa cyklamen som bjuder på en uppiggande doftupplevelse. Uppsluppen, mästerlig och otroligt beroendeframkallande. 


Topp: rabarber, röda vinbär, kiwi ackord 
Hjärta: rosa cyklamen, vattenmelon, jasminblad 
Bas: mysk, sandelträ, grapefruktträd
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR