Brun utan sol

Fick denna bronze spray (tancan bronze) sist i min glossybox. Jag är en sån tjej som aldrig använder eller använt brun utan sol. har alltid varit rädd för fläckarna, lukten och den oranga "brännan". Men nu var jag tvungen att testa bara för att.. blev glatt överraskad faktiskt. Den var lätt att använda, torkade väldigt snabbt och blev inga fläckar alls :)
Sprayade på, lät torka i ca 3min sen gick jag och la mig i sängen.
INGA fläckar alls på vare sig lakanet eller påslakanet. Har nämligen hört att vissa färgar av sig.


TanCan Bronze ger en jämn, effektfull och naturtrogen solbrun färg som håller i ca. en vecka. Exklusiva råvaror av högsta kvalitet gör dig vackert och naturligt solbrun - ej orange - helt utan skadliga UV-strålar.
Finns på http://eleven.se 299kr





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR