På resande fot

 
Things to do innan man reser för att underlätta allt.
 
 
Färga fransar och bryn innan du åker iväg utomlands.
Oftast när man åker till varmare länder sminkar man sig inte heller så mycket.
Det räcker gott och väl med en BB cream eller en lite lätt färgad ansiktskräm.
Lite solpuder mot kvällningen för att få lite lyster. Jag är lite besatt av att böja fransarna så det hade varit ett prio i min nessesär. Det finns ju även salonger som gör permanent fransböjning, har adrig testat faktiskt men det skulle nog vara en grej för mig.
 
För att hålla brännan vid liv och för att den ska hålla längre rekommenderar jag att ta med sig en liten bodyskrubb och aftersun kräm. Det är så himla lätt att man flagnar!
Jag har använt hawaiians, finns att köpa på eleven.se för endast 95kr
Denna innehåller aleovera som kyler ner huden.
 
 
 
En annan viktig sak är ju skorna.
Du MÅSTE verkligen ha ett par bekväma skor med dig som du kan traska runt i, ´hela resan kan bli förstörd om skorna är jätte obekväma.
Ta med dig skavsårsplåster och lägg gärna i en skön svalkande sula så kan favorit skorna följa med också.
Torrschampoo brukar jag alltid ha med mig, håret blir så lätt fuktigt och flottigt utomlands. Det är för att solen torkar ut håret så pass mycket att håret producerar mer fett för att skydda det.
 
 
Hoppas ni är nöjda med dessa tips och får härliga resor i sommar :)
 
 
 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR