hårvård



1.
Jag börjar med schampoo då det är schampot som öppnar topparna och gör rent.
Detta schampo är för de som har poröst,torrt och skadat hår.
Essentiella mineraler, provitamin B5 och veteprotein ger näring och återställer fuktighetsbalansen.






2. Jag går in med inpacknigen som jag låter vara kvar i håret ca 3min.
Intensiv hårbehandling för motströvigt och skadat hår. Essentiella mineraler, keravis och mikroproteiner förbättrar hårets elasticitet.



3. Slutför det hela med balsam som stänger topparna på håret.
För torrt, poröst och skadat hår. Essentiella mineraler och Provitamin B5 ger ny energi åt matt och livlöst hår. Shea butter reder ut håret håret, tillsätter glans och gör det lättskött.






Denna serie tyckte jag grymt mycket om. Använt denna i ca en o en halv vecka och mitt hår har aldrig varit så lent och lättskött som nu. Kanon!

Galet bra prisHårpalatset vid skallberget.
Precis runt hörnet om solpalatset!

Köp schampo 250ml, balsam 200ml, inpackningen 200ml för endast 369kr




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR