Nytt som hänt..



Igår efter jobbet åkte jag hem till emma. Lagade lite mat, snackade skit och glodde på tjejfilm ;P
Idag tog jag en morgon promenad, smet förbi solariumet också. De enda man såg var ute var de med barn eller gamlingar haha, alla låg väll hemma bakis i guess ;)

Det är så att jag ska vara nykter en månad nu tänkte, börja gå ut på powerwalks och vara lite nyttig. Haha får se hur länge jag kan hålla det men det är planen iallafall :)!
 
 
 


Har precis flyttat och jag fullkomligt ÄLSKAR min nya lägenhet, den är helt jävla awesome.
Hade inte sett lägenheten utan tackade bara ja på mimers hemsida haha, så det var väldigt spännande
och få nycklarna.
Har börjat få ganska bra ordning men det som saknas är det som ska borras upp, så på måndag kommer min kära pappa förbi och hjälper mig med det :)
Jag ska fixa ett litet makeup space i ena rummet, och när jag fått ordning på det så kommer jag börja med ett litet erbjudande hemma hos mig.. Min frisör var så snäll och köpte väte och bryn/fransfärg åt mig, så jäääkla mycket bättre en depends som håller typ en dag..  Denna ger resultat och håller otroligt bra!

Erbjudandet lyder..
- Plock av bryn, färg av bryn/fransar för endast 100kr



sorry för dålig bild men min kamera på mobilen har blivit jätte suddig, ska lämna in den i veckan!


                                            Kommentera om ni gillar erbjudandet och vill komma och fixa till er inför hösten :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR