nypremiär av butiken

Idag hade vi ju nypremiär för våran omrenoverade butik :D. Va ganska mycket folk så det va kul.
Efter jobbet mötte jag upp Jenny och vi tog en fika på gränden. Va mysigt, lite blåsigt bara. Hehe vi kunde ju suttit oss inne men när sommaren äntligen kommit så vill man ju sitta ute :).


Idag såg jag ut såhär:

Cybershadow: Ra
Eyeshadow: Take off, pollution
Eyedust: Fantasy blush (Ny)
Eyelash: Doll
Glitter (går knappt att se på bild men...)



Dessa är skuggorna och fransarna. Basen orkar jag inte skriva upp hehe :).


 

Imorgon blir det jobb till 18.15, sen tar jag tåget till sthlm och på lördag blir det kryssning :). Ska bli super kul verkligen. HAHA och jag längtar ju till buffèn såklart ;). På söndag kväll kommer jag hem och då blir det sängen direkt för på måndag jobbar jag på jysk kl 06-11 och sen åker jag ner till make up store för jobb till 18.30, vilken dag.. ääh man ska inte klaga att man får jobba. Finns så många som inte ens har jobb.

Imorgon bitti kommer mamma förbi på lite fika och hämta min hemma nyckel för hon ska ta hand om min lilla kissemisse när jag är borta under helgen.
Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon.                                 
                                                                                                    Laaaater!