ut på sjöööön



Åkte och firade mormor idag runt två tiden, jätte trevligt. Plockade hennes bryn som en av presenterna :).


Såhär såg jag ut idag. Lätt makeup! Allt från MUS

M/S Old gold, dramatic och take off 
M/S Pollution (längst frans kanten)
M/S Ghetto (ögonbrynen)
Wonder powder Kalahari
Eyepencil Snowflake
Sunpowder Tan


haha ser flottig ut men det är blixten




Runt halv sex, sex blev jag upphämtad av G och N. Vi åkte ner till hamnen för att åka lite båt..och fiska!
Jag höll tummarna att vi inte skulle få fisk, haha tycker fiskar är äckliga :P.
Efter vår båttur åkte vi iväg och käkade lite mat och sen skulle grabbarna hem och packa. Dom åker iväg till Magaluf imorgon, dit jag också skulle åkt om jag bara fick med mig en tjejkompis...men icke :(
Kunde ju åkt med dom själv också men inte så kul om dom hittar nå ragg och så måste dom hålla koll på mig :P Njaaeee, inte direkt!



skit stora fåglar. Blev rädd :O





Godnatt gott folk!!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR